U-Render 2021.9 برای نرم‌افزار Cinema 4D منتشر شد

پوستر

U-Render جدیدترین نسخه‌ی موتور رندر real-time خود را با نام U-Render 2021.9 برای Cinema 4D منتشر کرد. این موتور رندر، عمق میدان را برای پشتیبانی از جلوه‌های Bokeh، بازسازی می‌کند. این بروزرسانی همچنین پشتیبانی اولیه از رندر یکپارچه را در نمای جدید DirectX Cinema 4D ارائه می‌دهد.

U-Render 2021.9 یک موتور رندر real-time با پشتیبانی خوب از ویژگی‌های اصلی Cinema 4D است. این نرم افزار بیشتر شبیه به یک موتور بازی طراحی شده و با پشتیبانی خوب از ویژگی‌های اصلی Cinema 4D، از جمله MoGraph ارائه شده است.

U-Render 2021.9 از مواد PBR و از مواد استاندارد Cinema 4D پشتیبانی می‌کند. این نرم افزار در حال حاضر به طور کامل با Cinema 4D یکپارچه شده است و امکان استفاده از آن را به عنوان یک نمایش‌دهنده فراهم می‌کند.

در جدیدترین نسخه‌ی U-Render، شاهد اصلاح عمق میدان سیستم با پشتیبانی از جلوه‌های Bokeh هستیم. در واقع U-Render 2021.9 عملکرد ارائه دهنده‌ی عمق میدان را بهبود می‌بخشد و از جلوه‌های Bokeh پشتیبانی می‌کند که می‌توان به اشکال polygonal و جلوه‌های مبتنی بر تصاویر سفارشی اشاره کرد. این بروزرسانی همچنین باعث تفکیک پیش زمینه و پس زمینه هنگام ارائه با DoF می‌شود.

کاتالوگ

علاوه بر این، رندر مبتنی بر OpenGL اکنون از نمای جدید مبتنی بر DirectX که در Cinema 4D S24 در اوایل سال جاری معرفی شد پشتیبانی می‌کند. البته ارائه نمای DirectX هنوز در حالت بتا است. این بروزرسانی 2021.1 همچنین مجموعه‌ی جدیدی از پیش تنظیمات مواد را معرفی کرد که به عنوان نقطه شروع برای بازسازی مواد رایج در دنیای واقعی مانند فلزات، شیشه، پلاستیک، لاستیک و رنگ فلزی در نظر گرفته شده است.

 

 

منبع:dfmrendering.com

بازنشر: رسانه جهان معماری

پست های مشابه

دوازدهمین دوره جایزه آرکیتایزر

برای رفتن به صفحه این پست روی دکمه زیر کلیک کنید
مشاهده پست

همایش ملی |میراث معماری معاصر ایران|

برای رفتن به صفحه این پست روی دکمه زیر کلیک کنید
مشاهده پست

طرح پیشنهادی حائل مجموعه تئاترشهر

برای رفتن به صفحه این پست روی دکمه زیر کلیک کنید
مشاهده پست

نظرات پست

یک دیدگاه بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

” تمامی حقوق مادی و معنوی محتوا متعلق به پایگاه خبری جهان معماری می باشد “