Boris FX نسخه‌ی مستقل Particle Illusion 2021.5 را به صورت رایگان ارائه کرد

FX یک نسخه مستقل رایگان از Particle Illusion که بخشی از افزونه‌های مجموعه Continuum بوده را منتشر کرد. نسخه مستقل Particle Illusion 2021.5 می‌تواند در هر برنامه‌ای از جملهAfter Effects ، Fusion و Nuke استفاده شود. در نتیجه Boris FX نسخه تجاری این ابزار را که قبلاً فقط به عنوان بخشی از Continuum بوده به صورت واحد و مستقل در دسترس قرار داده است.

Particle Illusion قادر است تا ذرات دو بعدی ایجاد کند و آن‌ها را با وضوح حداکثر 8K ارائه دهد. این ابزار در واقع یکی از اولین افزونه‌های ذرات After Effects برای موشن گرافیک بود که بعداً توسط GenArts خریداری شد و سپس در سال ۲۰۱۶ در اختیار شرکت Boris FX قرار گرفت.در سال ۲۰۱۸، Boris FX اعلام کرد که محصول را تحت رهبری توسعه دهنده‌ی اصلی آلن لورنس، راه اندازی مجدد کرده و نسخه جدید با سرعت بالاتر به عنوان بخشی از Continuum 2019 منتشر شد.

کاتالوگ

نسخه‌ی مستقل Particle Illusion باعث می‌شود تا مجموعه ابزارها به صورت رایگان در اختیار کاربران در هر برنامه ترکیبی قرار گیرد. این نسخه‌ی جدید شامل بسیاری از ویژگی‌های کلیدی نسخه پولی بوده و شاهد پشتیبانی از ذرات نامحدود و ساطع کننده ذرات، سیستم لایه و دیگر موارد این چنینی هستیم.

از سوی دیگر این نرم افزار قادر است تا ذرات را با وضوح حداکثر 8K رندر کند. این به روزرسانی قابلیت‌های سه بعدی نسخه رایگان را افزایش می‌دهد و از دوربین‌ها و نماهای سه بعدی پشتیبانی می‌کند. این نرم افزار همچنین نمای جدیدی از Node را دریافت کرده است.

قیمت گذاری و سیستم مورد نیاز Particle Illusion 2021.5

Particle Illusion 2021.5 به صورت رایگان برای  Windows 8به بالا و macOS 10.14 به بالا در دسترس است. نسخه تجاری premium با قیمت ۲۹۵ دلار برای نرم افزارهایAfter Effects ، DaVinci Resolve and Fusion، Media Composer، Nuke، Premiere Pro و Vegas Pro در دسترس قرار دارد.

 

 

منبع:dfmrendering.com

بازنشر: رسانه جهان معماری

پست های مشابه

دوازدهمین دوره جایزه آرکیتایزر

برای رفتن به صفحه این پست روی دکمه زیر کلیک کنید
مشاهده پست

همایش ملی |میراث معماری معاصر ایران|

برای رفتن به صفحه این پست روی دکمه زیر کلیک کنید
مشاهده پست

طرح پیشنهادی حائل مجموعه تئاترشهر

برای رفتن به صفحه این پست روی دکمه زیر کلیک کنید
مشاهده پست

نظرات پست

یک دیدگاه بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

” تمامی حقوق مادی و معنوی محتوا متعلق به پایگاه خبری جهان معماری می باشد “