Autodesk با لوگو و ظاهری جدید

پوستر

فرد سندرز نایب رئیس بخش برندینگ اتودسک میگوید:”امروز ما هیجان زده ایم که ظاهر و احساس جدیدی شامل لوگو ، رنگ ها و تصاویر جدید را برای Autodesk ارائه دهیم. این تغییر اولین مورد از چندین حرکت جسورانه ای است که ما به عنوان یک شرکت برای تصور مجدد نام تجاری Autodesk انجام می دهیم – حرکتی که بر اعتقاد ما تأکید می کند که می توان دنیایی بهتر را برای همه طراحی و انجام داد.”

لوگوی پویا ، مدرن و به یاد ماندنی ، نشان جدید Autodesk نشان دهنده عمل ، حرکت و جهت روشن به سمت آینده است. این یک لوگوی قوی و ساده است که نشان دهنده یک نام تجاری مترادف با عمل است. تصاویر برند جدید دارای اشکال هندسی سه بعدی انتزاعی است که با تمرکز بر بخش هایی از نماد در لوگوی جدید ایجاد شده است.

کاتالوگ

علاوه بر لوگوی جدید ، تغییراتی را در رنگ هویت سازمانی مشاهده میکنیم. در حالی که آبی Autodesk سابقه آن ها را به خوبی نشان می داد ، با رنگهای اصلی یکپارچه و مدرن سیاه و سفید به روز می شود.

“ما مشتاقانه منتظر به اشتراک گذاشتن عناصر اضافی از هویت تجاری جدید مورد نظر خود در آینده هستیم. این شامل شناسه ها و نمادهای جدیدی از محصولات می شود که به تمایز بصری طیف وسیعی از محصولات ما در صنایع مختلف کمک می کند و نمادهای ما به راحتی قابل تشخیص هستند. گوش به زنگ باشید.”

 

 

انتشار از رسانه  جهان معماری

پست های مشابه

دوازدهمین دوره جایزه آرکیتایزر

برای رفتن به صفحه این پست روی دکمه زیر کلیک کنید
مشاهده پست

همایش ملی |میراث معماری معاصر ایران|

برای رفتن به صفحه این پست روی دکمه زیر کلیک کنید
مشاهده پست

طرح پیشنهادی حائل مجموعه تئاترشهر

برای رفتن به صفحه این پست روی دکمه زیر کلیک کنید
مشاهده پست

نظرات پست

یک دیدگاه بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

” تمامی حقوق مادی و معنوی محتوا متعلق به پایگاه خبری جهان معماری می باشد “