Soft Boolean برای نرم‌افزار Houdini منتشر شد

پوستر

Boolean که یک سیستم مدل‌سازی real-time بوده برای نرم افزار هودینی منتشر شده است. در واقع Alexey Vanzhula، توسعه‌دهنده‌ی این افزونه، اعلام کرده که Soft Boolean را برای نرم‌افزار Houdini منتشر کرده است. این بسته می‌تواند در سایر برنامه‌های DCC مانند نرم‌افزار مایا (Maya) از طریق Houdini Engine نیز مورد استفاده قرار گیرد.

این فناوری قبلاً بخشی از افزونه Modeller for Houdini بوده، اما اکنون به عنوان یک محصول جداگانه در دسترس قرار گرفته است و عملکرد بهتری را ارائه می‌دهد. Soft Boolean شامل افزونه‌ای برای نرم‌افزار Houdini و چند اسکریپت اضافی برای نرم‌افزار Maya است.

یک سیستم مدل سازی Boolean با عملکرد real-time در هودینی

سیستم مدل‌سازی Soft Boolean در نرم‌افزار هودینی به صورت real-time بوده و به عنوان یک افزونه‌ی اختصاصی مورد استفاده قرار می‌گیرد. این نرم افزار امکان انجام عملیات مدل سازی Boolean بر روی مش‌های polygonal در نمای Houdini را فراهم می‌آورد و بر روی هندسه‌ی بدست آمده مورب‌های دقیقی را اعمال خواهد کرد.

کاتالوگ

Soft Boolean به عنوان HDA (دارایی دیجیتالی Houdini) عرضه می‌شود و امکان استفاده از ابزارهای دیگر برنامه‌های DCC که از Houdini Engine پشتیبانی می‌کنند، مانند3ds Max ،Maya ، Unity و Unreal Engine را ممکن می‌سازد. این بسته‌ی Soft Boolean همچنین شامل اسکریپت‌هایی است که عملکرد Soft Boolean را در داخل مایا در دسترس قرار می‌دهد.

قیمت‌گذاری و دسترسی

بسته‌ی Soft Boolean در حال حاضر برای نرم‌افزار Houdini 18.5 در دسترس قرار گرفته است. هزینه مجوزهای شخصی و اولیه Soft Boolean حدود ۳۰ دلار بوده و مجوزهای اشتراک استودیو ۱۰۰ دلار هزینه دارند که امکانات نامحدودی را به کاربران ارائه می‌دهند. به طور کلی افزونه‌ی Soft Boolean کارایی و عملکرد خوبی را در اختیار کاربران حرفه‌ای این حوزه قرار خواهد داد و نیاز کاربران را در این زمینه به خوبی برطرف خواهد کرد.

 

 

منبع:dfmrendering.com

بازنشر: رسانه جهان معماری

پست های مشابه

دوازدهمین دوره جایزه آرکیتایزر

برای رفتن به صفحه این پست روی دکمه زیر کلیک کنید
مشاهده پست

همایش ملی |میراث معماری معاصر ایران|

برای رفتن به صفحه این پست روی دکمه زیر کلیک کنید
مشاهده پست

طرح پیشنهادی حائل مجموعه تئاترشهر

برای رفتن به صفحه این پست روی دکمه زیر کلیک کنید
مشاهده پست

نظرات پست

یک دیدگاه بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

” تمامی حقوق مادی و معنوی محتوا متعلق به پایگاه خبری جهان معماری می باشد “