افزونه‌ی جدید Silhouette 2021.5 منتشر شد

پوستر

نرم‌افزار جدید Silhouette 2021 ابتدا در ۶ می بروزرسانی شده و سپس نسخه‌ی دیگر Silhouette 2021.5 به تازگی منتشر شد. شرکت Boris FX جدیدترین نسخه‌ی افزونه‌ی Silhouette 2021.5 را نیز منتشر کرده است. در این بروزرسانی شاهد هستیم که نرم افزار به عنوان افزونه‌ای در برنامه‌هایAfter Effects ، Premiere Pro و نرم‌افزارهای سازگار با OFX مانند Nuke در دسترس قرار گرفته و جایگزین افزونه Silhouette Paint شده است.

ویژگی‌های و امکانات جدید افزونه شامل ابزارهای جدید ویرایش شکل، گزینه اضافه کردن یادداشت به پروژه‌ها برای بررسی عکس‌ها و بهبود کیفیت در نمودار گره است. نسخه کامل Silhouette اکنون به عنوان یک افزونه برای برنامه‌های Adobe و OFX در دسترس قرار دارد.

تعدادی ویژگی جدید برای ویرایش اشکال روتو در این نسخه وجود دارد که می‌توان به گزینه گروه‌بندی نقاط کنترل، جمع شدن یا باز نشدن مجموعه نقاط و تقسیم اشکال به چندین زمان‌بندی اشاره کرد. همچنین ابزار جدید Brush Reshape امکان انتخاب و جابجایی نقاط را با استفاده از یک گردش کار مبتنی بر براش فراهم می‌کند. این بروزرسانی جدید امکان افزودن یادداشت‌های مبتنی بر متن را به پروژه فراهم کرده که برای استفاده در جلسات بررسی سرپرست بسیار کاربردی خواهد بود.

کاتالوگ

این بروز رسانی قابلیت ترکیب‌بندی Silhouette را افزایش می‌دهد و یک رابط تصحیح رنگ چهار طرفه جدید را برای سایه‌ها، نقاط برجسته و کل تصویر ارائه کرده است. همچنین تعدادی پیشرفت در روند کار نقاشی وجود دارد که می‌توان به طراحی رابط کاربری جدید برای مدیریت ایستگاه از پیش تنظیم شده‌ی قلم موها اشاره کرد.

در واقع می‌توان گفت که بزرگترین تغییر ساختار این برنامه، آن است که این نرم افزار در حال حاضر به عنوان یک افزونه چند برای برنامه‌های After Effects ، Premiere Pro ، Nuke ، Fusion ، DaVinci Resolve ، Flame و Vegas Pro در دسترس است.

این افزونه رابط کاربری کاملاً ویژه‌ای دارد و گردش کار مبتنی بر گره Silhouette را ارائه می‌دهد و می‌تواند پروژه‌ها را با نسخه مستقل به اشتراک بگذارد.

در قسمت نرم‌افزار به همراه افزونه‌ی آن با قیمت ۱۷۹۵ دلار ارائه شده است. افزونه‌ی این نرم‌افزار به صورت رایگان در فروشگاه‌های آنلاین وجود ندارد در نتیجه شما می‌توانید افزونه‌ی Silhouette 2021.5 به صورت مجزا با قیمت ۹۹۵ دلار خریداری کنید.

همچنین می‌توانید از اشتراک ماهانه‌ی ۵۰ دلاری یا اشتراک سالانه‌ی ۳۹۵ دلاری این نرم‌افزار بهره‌مند شوید. Silhouette 2021.5 برای Windows 7 به بالا، Linux و macOS 10.12 به بالا در دسترس است.

 

 

منبع:dfmrendering.com

بازنشر: رسانه جهان معماری

پست های مشابه

دوازدهمین دوره جایزه آرکیتایزر

برای رفتن به صفحه این پست روی دکمه زیر کلیک کنید
مشاهده پست

همایش ملی |میراث معماری معاصر ایران|

برای رفتن به صفحه این پست روی دکمه زیر کلیک کنید
مشاهده پست

طرح پیشنهادی حائل مجموعه تئاترشهر

برای رفتن به صفحه این پست روی دکمه زیر کلیک کنید
مشاهده پست

نظرات پست

یک دیدگاه بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

” تمامی حقوق مادی و معنوی محتوا متعلق به پایگاه خبری جهان معماری می باشد “