گروه Nevercenter نرم‌افزار مدل‌سازی Silo 2021.2 و رندرینگ Milo 2021.2 را منتشر کرد

پوستر

نرم‌افزار مدل‌سازی Silo یک نرم‌افزار قدرتمند در حوزه‌ی مدل‌سازی سه‌بعدی است که با این نرم‌افزار می‌توان به ساخت شخصیت‌ها و طرح‌های سه‌بعدی مختلف به صورت حرفه‌ای پرداخت. این نرم افزار محبوبیت بالایی در بین کاربران دارد و توسط استودیوهای مختلف مورد استفاده قرار می‌گیر

د. از سوی دیگر نرم‌افزار Milo یک نرم‌افزار طراحی و مدلسازی سه بعدی به صورت واقعیت مجازی بوده که قابلیت‌های گسترده‌ای را در اختیار هنرمندان قرار می‌دهد. گروه Nevercenter به تازگی جدیدترین نسخه‌ی نرم‌افزار‌های مدل‌سازی Silo 2021.2 و Milo 2021.2 را منتشر کرده است.

کاتالوگ

معرفی امکانات جدید مدلسازی Silo 2021.2

مدلسازی Silo اولین بار در سال 2003 منتشر شد و به عنوان یک بسته مدلسازی کارآمد و متمرکز شهرت یافت. این نرم‌افزار دارای مجموعه‌ای ساده از ابزارهای مدل‌سازی است که کارایی و عملکرد بالایی را ارائه می‌دهد. جدیدترین نسخه‌ی Silo که به تازگی منتشر شده تغییرات زیادی را به ارمغان آورده است. از جمله ویژگی‌های جدید این نسخه می‌توان به پشتیبانی از blendshape اشاره کرد.

کاربران می‌توانند از طریق این قابلیت جدید اشکال صورت را از طریق نوار لغزنده کنترلی با حالت‌های مختلف تنظیم کنند. سایر تغییرات شامل “UV unwrapping methods” و “ویرایشگر عددی بهبود یافته” است. Silo 2021.2 همچنین یک گزینه جدید برای تکرار اشیاء برای ایجاد زنجیره و انتخاب چهره‌های هم خط در مش ارائه کرده است.

کاتالوگ

معرفی امکانات جدید Milo 2021.2

Milo 2021.2 در جدیدترین امکانات خود به یک نمایشگر VR مبتنی بر Unreal Engine مجهز شده و دارای یک سیستم رندر real-time جدید است. این نسخه در صورت دسترسی اولیه به صورت رایگان ارائه می‌شود. این برنامه از سال ۲۰۱۹ در حال توسعه بوده و بخشی از آن توسط برنامه MegaGrants Epic Games مدیریت می‌شود.

Milo 2021.2 یک ویژگی “live turntable” جدید را معرفی می‌کند که کمک می‌کند تا یک مدل سه بعدی را به صورت real-time بچرخاند. از سوی دیگر پشتیبانی از نمایشگرهای DPI بالا، با افزایش وضوح نمادهای UI و گزینه تنظیم مقیاس پیکسل برای تغییر نرخ فریم در هنگام کار بر روی مانیتورهایی با وضوح بالا، بهبود یافته است.

قیمت و سیستم مورد نیاز

مدلسازی Silo و رندرینگ Milo هر دو برای Windows 10 و macOS 10.14.6 به بالا در دسترس هستند. قیمت Silo نسبت به نسخه قبلی اندکی افزایش یافته و به ۱۴۹ دلار رسیده است که شامل عرضه اولیه Milo نیز می‌شود.

 

 

منبع:dfmrendering.com

بازنشر: رسانه جهان معماری

پست های مشابه

دوازدهمین دوره جایزه آرکیتایزر

برای رفتن به صفحه این پست روی دکمه زیر کلیک کنید
مشاهده پست

همایش ملی |میراث معماری معاصر ایران|

برای رفتن به صفحه این پست روی دکمه زیر کلیک کنید
مشاهده پست

طرح پیشنهادی حائل مجموعه تئاترشهر

برای رفتن به صفحه این پست روی دکمه زیر کلیک کنید
مشاهده پست

نظرات پست

یک دیدگاه بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

” تمامی حقوق مادی و معنوی محتوا متعلق به پایگاه خبری جهان معماری می باشد “