ZBrush 2021.7 (زی براش) منتشر شد

پوستر

ZBrush 2021.7  ، شامل ویژگی ها و پیشرفت های جدیدتری است که برای افزودن قدرت و انعطاف پذیری به تجربه خلاقیت شما طراحی شده است. ZBrush 2021.7 یک آپدیت رایگان برای همه کاربران دارای لایسنس ZBrush است.

آن را Slice & Dice کنید

براش های چاقو آرتیست را قادر می سازد تا هر سطحی را با خطی دقیق برش دهد. این براش ها همچنین به طور هم زمان در real-time کار می کنند تا آزادی بیشتری در طراحی برای آرتیست ها ایجاد کنند.این براش ها برای طراحی دقیق سطح ، آماده سازی چاپ سه بعدی یا ایجاد یک سطح صاف در هر نوع توپولوژی مناسب هستند.

Stager

آن را Stage کنید

با ویژگی Stager قدرتمند ، ZBrush می تواند دو تغییر شکل مش شما را ذخیره کند و در صورت نیاز بین آنها جابجا شوید. این به شما امکان می دهد تا یک موقعیت را برای مجسمه سازی و نقاشی و یک موقعیت دیگر را برای ارائه ذخیره کنید. Stager را می توان حتی زمانی که هندسه مش به طور چشمگیری از طریق استفاده از ویژگی هایی مانند سطوح زیرمجموعه ، براش های IMM ، SculptrisPro و موارد مشابه تغییر کرده است ، استفاده کرد.

 

آن را Bevel کنید

با استفاده از برس های جدید BevelFlat و BevelArc ، در زمان واقعی مجسمه های مسطح و گرد را در امتداد یک لبه مجسم کنید. قلم موها با ویژگی Backtrack و DrawSize کار می کنند تا عرض و ظاهر کج را مشخص کنند.

آن را Interpolate کنید

با ویژگی Stroke Interpolation جدید ، می توانید هر دو ضربه قلم مو را روی مش خود بکشید و ZBrush سپس در سطح بین این دو قرار می گیرد و تعداد مورد نظر ضربه های انتقالی را ایجاد می کند. از این ویژگی برای مجسمه سازی ، نقاشی و ماسک زدن برای ایجاد الگوهای چشمگیر استفاده کنید زیرا یک حرکت در تعداد مشخصی از تغییرات شما تغییر می کند!

آن را Mirror کنید

ویژگی Mirror به شما امکان می دهد PolyPaint و ماسک را از یک طرف مش مشبک به طرف دیگر کپی کنید. حتی اگر خود مش دیگر به صورت متقارن ظاهر نشده باشد ، می توانید PolyPaint را از یک دست ، یک طرف صورت یا یک انگشت شست پا به دست دیگر میرور کنید. همچنین می توان از ماسک برای تعیین اینکه کدام مناطق رنگ میرور شده اند و کدام طرف به عنوان رنگ اصلی استفاده می شود ، استفاده کرد.

AdjustLast at 50

آن را Adjust کنید

AdjustLast به شما امکان می دهد آخرین عمل را تغییر دهید ، به جای این که نیاز به لغو آخرین ضربه خود داشته باشید و دوباره امتحان کنید. از کشویی AdjustLast برای کاهش یا افزایش شدت عمل مجسمه سازی ، نقاشی یا ماسک زدن استفاده کنید. حتی می توان از آن برای تنظیم مجموعه ای از ضربه ها از هر نقطه مشخص شده در Undo History استفاده کرد.

 

 

انتشار از رسانه  جهان معماری

پست های مشابه

دوازدهمین دوره جایزه آرکیتایزر

برای رفتن به صفحه این پست روی دکمه زیر کلیک کنید
مشاهده پست

همایش ملی |میراث معماری معاصر ایران|

برای رفتن به صفحه این پست روی دکمه زیر کلیک کنید
مشاهده پست

طرح پیشنهادی حائل مجموعه تئاترشهر

برای رفتن به صفحه این پست روی دکمه زیر کلیک کنید
مشاهده پست

نظرات پست

یک دیدگاه بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

” تمامی حقوق مادی و معنوی محتوا متعلق به پایگاه خبری جهان معماری می باشد “