شرکت اتودسک نرم‌ افزار Maya 2022.1 را منتشر کرد

پوستر

شرکت  Autodeskبه تازگی جدیدترین نسخه محصول مدل‌سازی و انیمیشن سه بعدی خود یعنی نرم‌ افزار Maya 2022.1 را منتشر کرد. این بروزرسانی دارای یک صفحه اصلی جدید و آموزش اولیه است و ابزارهای جدیدی را برای تعامل بیشتر ارائه می‌دهد.

بد نیست بدانید که در این نسخه‌ی جدید نرم‌افزار مایا، افزونه‌هایMaya’s Bifrost ، Arnold و USD نیز به‌روز شده‌اند. در ادامه به جزییات بیشتر در رابطه با نرم‌افزار Maya 2022.1 خواهیم پرداخت.

گیف

در نرم‌افزار Maya 2022.1 به منظور یادگیری ساده‌تر، امکاناتی ارائه شده که کاربران جدید بتوانند به شکلی تعاملی‌تر از قابلیت‌های این نرم‌افزار استفاده کنند. این امکانات شامل دو آموزش جدید Interactive Basics و Quick Tour و یک صفحه‌ی Application Home است که آموزش‌ها و اطلاعات مربوط به این نرم‌افزار را در اختیارتان قرار خواهد داد.

شرکت اتودسک در این بروزرسانی همچنین یک سیستم جستجوی جدید را معرفی کرده و امکان جستجو در منوها، ابزارها، دستورات و اشیا صحنه را با تایپ بخشی از نام آنها در یک فیلد متنی فراهم کرده است. کاربران همچنین می‌توانند کلمات کلیدی مرتبط با هر بخش را جستجو کنند و نتایج را از طریق تگ‌های مختلف فیلتر کنند.

در این نسخه‌ی جدید نرم افزار مایا، قابلیت Viewcube مجددا ارائه شده و می‌توانید از طریق این قابلیت، صحنه‌ی عملیات را پیمایش کنید و پروژه‌ی خود را در جهات مختلف به گردش درآورید. از سوی دیگر دو قابلیت Sweep Mesh و Component Tags نیز در این بروزرسانی ارائه شده‌اند که ابزار Sweep Mesh برای ایجاد هندسه‌های سه بعدی استفاده می‌شود. قابلیت Component Tags نیز برای ایجاد اشکال هندسی سفارشی قابل استفاده بوده و گزینه‌های بیشتری برای ایجاد این اشکال را ارائه می‌دهد.

کاتالوگعلاوه بر موارد ذکر شده، مایا اکنون به طور پیش‌فرض از پایتون ۳ استفاده می‌کند اگرچه پایتون ۲ هنوز در دسترس است اما می‌توانید اسکریپت‌های خود را در Python 3 وارد کرده و از مزایای آن بهره‌مند شوید. به طور کلی بروزرسانی‌های متنوعی در این نسخه اعمال شده است و امکانات زیادی برای بهبود گردش کار و کارایی بالا‌تر در این نسخه ارائه شده که مورد رضایت کاربران قرار خواهد گرفت.

 

 

منبع:dfmrendering.com

بازنشر: رسانه جهان معماری

پست های مشابه

دوازدهمین دوره جایزه آرکیتایزر

برای رفتن به صفحه این پست روی دکمه زیر کلیک کنید
مشاهده پست

همایش ملی |میراث معماری معاصر ایران|

برای رفتن به صفحه این پست روی دکمه زیر کلیک کنید
مشاهده پست

طرح پیشنهادی حائل مجموعه تئاترشهر

برای رفتن به صفحه این پست روی دکمه زیر کلیک کنید
مشاهده پست

نظرات پست

یک دیدگاه بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

” تمامی حقوق مادی و معنوی محتوا متعلق به پایگاه خبری جهان معماری می باشد “