آپدیت Photoshop August 2021

پوستر

Adobe از بروزرسانی جدید Photoshop خبر داد. پیشرفت ها شامل قابلیت مشاهده و دانلود آسمان بیشتر در ابزار Sky Replacement، گزینه های جدید Transform Warp از جمله split warp grid و یک discover panel بهتر است.

همچنین نکته قابل توجه در این نسخه ، اعلام این است که ویژگی های سه بعدی فتوشاپ متوقف شده و به تدریج از برنامه حذف می شود.در FAQ (سوالات متداول)  به کاربران توصیه می شود در صورت تمایل به استفاده از ابزارهای سه بعدی از محصولات Substance استفاده کنند.کاتالوگ

 

انتخاب بهترین آسمان با ‘Get More Skies’

با انتشار این نسخه ، یک منو جدید در منوی بازنشانی Sky Preset شما را به وب سایت Adobe Discover می برد که در آن می توانید تصاویر آسمان بیشتری را به صورت رایگان مشاهده و دانلود کنید.

گزینه های جدید Transform Warp

با استفاده از این نسخه ، هنگام استفاده از Transform Warp کارایی  بیشتری به دست می آورید و به تحولاتی در داخل یک شبکه پیچ خورده که قبلاً امکان پذیر نبود ، دست می یابید.

کاتالوگ

متوقف شدن ویژگی های سه بعدی

به دلایل فنی ، مجموعه ویژگی های سه بعدی فتوشاپ در سیستم عامل های جدید به طور قابل اعتماد کار نخواهد کرد و از Photoshop 22.5 ، روند حذف این ویژگی ها آغاز می شود.

پشتیبانی از دوربین ها و لنزهای جدید

برای آشنایی با دوربین ها ولنز های تازه اضافه شده و اطلاعات بیشتر در مورد Photoshop August 2021 را در وبسایت Adobe بخوانید.

 

 

انتشار از رسانه  جهان معماری

 

پست های مشابه

دوازدهمین دوره جایزه آرکیتایزر

برای رفتن به صفحه این پست روی دکمه زیر کلیک کنید
مشاهده پست

همایش ملی |میراث معماری معاصر ایران|

برای رفتن به صفحه این پست روی دکمه زیر کلیک کنید
مشاهده پست

طرح پیشنهادی حائل مجموعه تئاترشهر

برای رفتن به صفحه این پست روی دکمه زیر کلیک کنید
مشاهده پست

نظرات پست

یک دیدگاه بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

” تمامی حقوق مادی و معنوی محتوا متعلق به پایگاه خبری جهان معماری می باشد “