Enscape 3.1 به معماران کمک میکند تا طرح های خود را به واقعیت نزدیک تر کنند

کاتالوگ

Enscape ، ارائه دهنده برجسته فناوری رندر و تجسم سه بعدی در real-time برای معماران و طراحان ، امروز ویژگی های جدیدی را معرفی کرد که باعث می شود رندرهای سه بعدی سریعتر و آسان تر شوند.با انتشار Enscape 3.1 شرکت  اینسکیپ آخرین نسخه نرم افزار رندرینگ پیشرفته خود را با Material Library با کیفیت بالا ، گالری پانوراما و پشتیبانی از NVIDIA Deep Learning Super Sampling (DLSS) را برای صنعت معماری در سراسر جهان ارائه می دهد تا ارائه تجربیات همه جانبه برای طراحان و مشتریان آنها را آسان تر کند.

 

Material Library جدید

یک راه ساده برای بهبود واقع گرایی پروژه ها استفاده از متریال های مناسب است. با استفاده از بانک متریال جدید ، طراحان می توانند از بین بیش از 200 مصالح از قبل تعیین شده با کیفیت بالا ، مانند چوب ، پارچه ، آجر و کاشی را انتخاب کنند.این متریال ها همچنین می توانند به Enscape Material Editor وارد شوند ، جایی که می توان عناصر مختلف را ویرایش کرد تا ظاهر و احساس مورد نظر برای پروژه ها به دست آید.بهبود کیفیت رندر آسان و سریع است و هیچ زمانی برای ایجاد رندر عالی تلف نمی شود.

Panorama Gallery جدید

ایجادطرح های واقع بینانه برای مشتریان برای درک بهتر فضا هرگز آسان نبوده است.با گالری پانوراما جدید، به اشتراک گذاری و گروه بندی چند تصویر پانورامای 360 درجه به طور همزمان ، از طریق وب ، برای ایجاد یک تجربه شخصی هنگام ارائه طرح ها بسیار آسان است.

 

پشتیبانی از NVIDIA DLSS

با استفاده از فناوری NVIDIA DLSS ، کاربران اینسکیپ می توانند از عملکرد بهتر در Real-time و نرخ فریم بالاتر با نیازهای GPU بسیار کمتر لذت ببرند.تکنیک ارتقاء عمق مبتنی بر یادگیری داخلی ، وضوح پایین تری را ارائه می دهد ، اما تصویری با وضوح بالا را تمیز و واضح برای فیلم های با کیفیت بالا و راهکارهای واقعیت مجازی با عملکرد بالا ارائه می دهد. با NVIDIA DLSS ، زمان ارائه ویدیو کاهش می یابد و کیفیت افزایش می یابد.این آخرین فناوری با کارت گرافیک NVIDIA RTX در دسترس کاربران است. با Enscape و NVIDIA DLSS ، کاربران همچنین می توانند از آخرین نسل هدست های VR با وضوح بالا استفاده کرده و از تجربه های واقعیت مجازی با کیفیت بالاتر لذت ببرند.

با Enscape 3.1 ، کاربران همچنین از موارد زیر لذت خواهند برد:

  • Material Editor بهبود یافته
  • Assets های ساده شده
  • سایه های آفتابی با Ray-traced
  • سایر ویژگیها و پیشرفتهای فوق العاده جدید

 

 

 

اطلاعات بیشتر در مورد Enscape 3.1 را در وبسایت Enscape  بیابید.

پست های مشابه

دوازدهمین دوره جایزه آرکیتایزر

برای رفتن به صفحه این پست روی دکمه زیر کلیک کنید
مشاهده پست

همایش ملی |میراث معماری معاصر ایران|

برای رفتن به صفحه این پست روی دکمه زیر کلیک کنید
مشاهده پست

طرح پیشنهادی حائل مجموعه تئاترشهر

برای رفتن به صفحه این پست روی دکمه زیر کلیک کنید
مشاهده پست

نظرات پست

یک دیدگاه بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

” تمامی حقوق مادی و معنوی محتوا متعلق به پایگاه خبری جهان معماری می باشد “