لوگو رسانه جهان معماری

رویداد لوزی

بنابر گزارش رسانه خبری جهان معماری:

 

در گفتگو با 2 برند شرکت کننده در رویداد لوزی ( استودیو پله و مجموعه گرد) نقطه نظراتی در رابطه با رویداد مذکور بیان شد.

 

اصلی ترین عامل و هدف شرکت کردن ایشان در نمایشگاه لوزی را می‌توان تقویت پرزنت، معرفی و آگاه کردن تعداد بیشتری از مخاطبین این حوزه دانست.

 

 

.

.

.

.

.

.

.

آپارات جهان معماری

پست های مشابه

نشست دوم از سلسله نشست‌های طراحی و معماری

برای رفتن به صفحه این پست روی دکمه زیر کلیک کنید
مشاهده پست

معماریت ۶؛ ماموریت یک معمار

برای رفتن به صفحه این پست روی دکمه زیر کلیک کنید
مشاهده پست

مترو علیه میراث فرهنگی اصفهان ؛ عبور قطار از ۲۰ متری مسجدی که ثبت جهانی است!

برای رفتن به صفحه این پست روی دکمه زیر کلیک کنید
مشاهده پست

نظرات پست

یک دیدگاه بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

” تمامی حقوق مادی و معنوی محتوا متعلق به پایگاه خبری جهان معماری می باشد “