Dimension 5 به تازگی D5 Render 2.0 را منتشر کرد

پوستر

D5 Render 2.0 که توسط Dimension 5 منتشر شد، یک به‌روزرسانی اصلی برای ارائه دهنده معماری برای RTX است. این نسخه یک ابزار متحرک را برای شخصیت‌ها و وسایل نقلیه، یک سیستم آب و هوایی جدید با پشتیبانی از انیمیشن ابر و باد و یک ماده چمن جدید PBR معرفی می‌کند.

معرفی ویژگی‌های D5 Render 2.0

رابط کاربری نرم افزار بازسازی شده و حداکثر رزولوشن برای تصاویر ثابت به 16K افزایش یافته است. Dimension 5 اکنون نسخه پولی نرم افزار خود را فقط به صورت اشتراکی ایجاد کرده است، اگرچه نسخه Community رایگان بوده و در زمینه تجاری نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد.

D5 Render اولین بار در سال گذشته منتشر شد که یک پردازنده گرافیکی سریع و قدرتمند با افزونه‌های یکپارچه برای طیف وسیعی از ابزارهای DCC و CAD، از جمله 3ds Max و Blender است. کاربران می‌توانند مدل‌ها را با فرمت FBX ، Alembic یا SketchUp SKP وارد کنند و از مواد PBR استفاده کنند یا از چراغ‌های آسمان HDR، چراغ‌های فوتومتریک و LUT بهره‌مند شوند.

از دیگر ویژگی‌های D5 Render 2.0 می‌توان به پراکندگی اجسام، سیستم آسمان فیزیکی، پشتیبانی از جلوه‌های حجمی و مبتنی بر ذرات، نوردهی خودکار، عمق انتخاب میدان، برش دوربین و کاهش صدای یکپارچه اشاره کرد.

این نرم افزار از پلتفرم RTX انویدیا برای ردیابی اشعه با شتاب سخت افزاری استفاده می‌کند و قادر به ارائه تصاویر ثابت 16K و پانوراما و فیلم‌های 4K است. نسخه‌ی عمومی نرم افزار برای استفاده تجاری رایگان بوده و محدودیت ویژگی ندارد در نتیجه با اشتراک‌های تجاری Pro دسترسی به پشتیبانی محصول و کتابخانه دارایی‌های سهام مبتنی بر ابر امکان‌پذیر خواهد بود.

گیف

 

 

 

منبع:dfmrendering.com

بازنشر: رسانه جهان معماری

پست های مشابه

ورکشاپ انتقال تجربه: تبیین الزامات مدیریت بهره برداری در طراحی و ساخت

برای رفتن به صفحه این پست روی دکمه زیر کلیک کنید
مشاهده پست

ورکشاپ انتقال تجربه: تجربه معماری معاصر از ایران تا چین

برای رفتن به صفحه این پست روی دکمه زیر کلیک کنید
مشاهده پست

ورکشاپ انتقال تجربه: اتحاد برای نجات بافت تاریخی

برای رفتن به صفحه این پست روی دکمه زیر کلیک کنید
مشاهده پست

نظرات پست

یک دیدگاه بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

” تمامی حقوق مادی و معنوی محتوا متعلق به پایگاه خبری جهان معماری می باشد “