کنفرانس VIEW 2021 به صورت آنلاین برگزار خواهد شد!

پوستر

کنفرانس بین‌المللی انیمیشن، VFX و گرافیک کامپیوتری VIEW 2021 ، برنامه‌ی کامل رویداد 2021 خود را که در تورین ایتالیا و به صورت آنلاین از 17 تا 22 اکتبر 2021 برگزار خواهد کرد.

از جمله نکات برجسته‌ی این کنفرانس می‌توان به راجر دیکنز، فیلمبردار افسانه‌ای، دریافت کننده جایزه VIEW Visionary امسال و گفتگو با دین دبلوا، نویسنده و کارگردان فیلم Lilo & Stitch و How to Train Your Dragon اشاره کرد.

سایر بحث‌ها شامل گفتگو با کارگردانان برخی از بزرگترین آثار متحرک امسال است که می‌توان به کارگردانان انیمیشن Luca از پیکسار و اعضای استودیوی انیمیشن Raya and the Last Dragon از والت دیزنی اشاره کرد.

این کنفرانس همچنین شامل گفتگوهای هنرمندان در استودیوهای VFX از جمله DNEG ، ILM ، Sony Pictures Imageworks و Weta Digital و محققان شرکت‌های فناوری از جمله Epic Games و Nvidia است. VIEW که بیش از دو دهه پیش تأسیس شده است، یکی از جشنواره‌های برجسته CG در اروپا و دارای برنامه شش روزه از گفتگوها، کارگاه‌ها و نمایش‌ها در کنار جوایز VIEW است.

در کنفرانس امسال راجر دیکنز، فیلمبردار برنده دو جایزه اسکار و خورخه گوتیرز، انیماتور و کارگردان The Book of Life و Maya and the Three حضور دارند. همچنین جلساتی با کارگردانانLuca ،Raya and the Last Dragon ، Boss Baby 2 و The Mitchells vs The Machines برگزار می‌شود.

سایر سخنرانان تأیید شده عبارت از راب بردو مدیر خلاقیت ILM، پل فرانکلین مدیر خلاقیت DNEG و جان ناول، راب لگاتو، راجر گویت و کریستوفر تاونسند سرپرستان اصلی VFX هستند.

 

 

 

منبع:dfmrendering.com

بازنشر: رسانه جهان معماری

پست های مشابه

ورکشاپ انتقال تجربه: تجربه معماری معاصر از ایران تا چین

برای رفتن به صفحه این پست روی دکمه زیر کلیک کنید
مشاهده پست

ورکشاپ انتقال تجربه: اتحاد برای نجات بافت تاریخی

برای رفتن به صفحه این پست روی دکمه زیر کلیک کنید
مشاهده پست

ورکشاپ انتقال تجربه: فرایند مداخله، غیاب تدریجی ماده

برای رفتن به صفحه این پست روی دکمه زیر کلیک کنید
مشاهده پست

نظرات پست

یک دیدگاه بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

” تمامی حقوق مادی و معنوی محتوا متعلق به پایگاه خبری جهان معماری می باشد “