Unreal Engine 4.27 منتشر شد!

پوستر

Unreal Engine 4.27 برای ویژوال آرتیست های معماری ، فیلمسازان  ، طراحان خودرو و محصول ، تا توسعه دهندگان بازی و بیشتر ، نکات و ویژگی های جدیدی ارائه داده که در اینجا تنها برخی از مهمترین نکات برجسته ذکر شده است.

پیشرفت در camera VFX

با این نسخه ، in-camera VFX دیگر چیزی نیست که آرزوی آن را داشته باشید. پیشرفت در کارایی ، کیفیت و سهولت استفاده از مجموعه ابزارها به این معنی است که این تکنیک به سطحی رسیده که در حال حاضر بسیار قابل دستیابی است. بسیاری از این پیشرفت ها در صنایع دیگر ، به ویژه رویدادهای پخش و پخش زنده نیز کاربرد دارند.

در ابتدا ، به لطف ویرایشگر جدید پیکربندی 3D ، طراحی nDisplay خود را برای حجم های LED یا سایر برنامه های رندر چند صفحه ای بسیار آسان تر می کند. بعلاوه ،همه ویژگی ها و تنظیمات مربوط به nDisplay برای دسترسی آسان به یک nDisplay Root Actor یکپارچه شده است. همچنین راه اندازی چندین دوربین بسیار ساده تر است.  در مرحله بعد ، پشتیبانی از OpenColorIO  به nDisplay اضافه شده و همچنین کالیبراسیون رنگ دقیق شده است.

یک رابط کاربری وب کنترل از راه دور جدید با کشیدن و رها کردن به شما این امکان را می دهد که به سرعت ویدجت های پیچیده وب را بدون هیچ گونه کد بسازید ، به طوری که کاربران غیر حرفه ای موتور Unreal Engine می توانند نتایج خلاقانه ایجاد شده توسط موتور را به راحتی از طریق تبلت یا لپ تاپ کنترل کنند.

light baking بسیار سریع

In-camera VFX تنها یکی از گردشهای کاری در صنایع مختلف است که از پیشرفتهای زیاد GPU Lightmass در این نسخه ، که شامل پشتیبانی از بسیاری از ویژگیهای دیگر ، همراه با افزایش ثبات و قابلیت اطمینان می شود ، سود خواهد برد. این سیستم از GPU ، برخلاف CPU ، برای ترسیم تدریجی نقشه های نوری از پیش محاسبه شده استفاده می کند و از آخرین قابلیت های ردیابی اشعه با DirectX 12 (DX12) و DXR framework مایکروسافت استفاده می کند.

GPU Lightmass زمان لازم برای ایجاد داده های نورپردازی برای صحنه هایی را که نیاز به global illumination ، سایه های ملایم و سایر جلوه های پیچیده نورپردازی دارند که ارائه آنها در real time زیاد است ، کاهش می دهد. علاوه بر این ، از آنجا که می توانید نتایج را به تدریج مشاهده کنید ، به راحتی می توانید تغییرات را انجام دهید و بدون انتظار برای bake نهایی ، کار را از نو شروع کنید و گردش کاری تعاملی تری ایجاد کنید.

برای GPU Lightmass ، in-camera VFX بدین معناست که روشنایی مجموعه مجازی می تواند بسیار سریعتر از قبل تغییر کند ، و باعث کارآیی بیشتر محصولات شود.

تصاویر خیره کننده final-pixel 

اگر به دنبال خلق تصاویر یا فیلم های شگفت انگیز هستید ، چه برای معماری ، خودرو ، چه برای محصولات بازاریابی طراحی محصول و چه برای هر هدف دیگری ، ما فکر می کنیم آخرین نسخه Path Tracer ، با DXR-accelerated را دوست خواهید داشت. مود رندر فیزیکی دقیق در موتور Unreal Engine که می تواند بدون نیاز به تنظیمات اضافی فعال شود.

اتصال اکوسیستم

آنریل در حال افزایش پشتیبانی خود از USD و Alembic هست. با این نسخه ، اکنون می توان عناصر بیشتری را به USD ، از جمله Levels ، Suvelvels ، Landscape ، Foliage و انیمیشن به USD وارد کرد و متریال را به عنوان MDL nodes وارد کرد. اکنون می توانید ویژگی های USD را از ویرایشگر USD ویرایش کنید ، از جمله از طریق ویرایش چند کاربره. علاوه بر این ، اکنون می توان مو و خز را به داده های GeometryCache وارد شده از Alembic متصل کرد.

در همین حال ، Datasmith ، مجموعه ابزارهایی است که برای وارد کردن یکپارچه داده ها از طیف گسترده ای از منابع ، همچنان به روز رسانی می شود. در این نسخه ، به طور قابل توجهی Datasmith Runtime گسترش پیدا کرده تا کنترل بیشتری بر نحوه وارد کردن داده ها و همچنین دسترسی به سلسله مراتب صحنه داشته باشیم. Datasmith Runtime کاربران را قادر می سازد تا داده های udatasmith را به یک برنامه پک شده که بر روی Unreal Engine ساخته شده است (مانند Twinmotion یا یک ابزار مرور طراحی سفارشی در real-time) وارد کنند.

همچنین یک افزونه جدید Archicad Exporter با قابلیت اتصال مستقیم و همچنین قابلیت اتصال مستقیم را به پلاگین های Rhino و SketchUp Pro اضافه شده. با Datasmith Direct Link ، می توانید یک اتصال زنده بین یک منبع DCC و یک برنامه مبتنی بر موتور Unreal را برقرار کنید. همچنین می توانید داده ها را از منابع متعدد – مانند دو برنامه  Revit و Rhino – جمع آوری کنید ، در حالی که ارتباط با هر ابزار شبیه سازی DCC به طور همزمان حفظ کنید.

داده هایی که از منابع CAD به دست می آید باید برای استفاده در real-time آماده شوند ، و Visual Dataprep یکی از راه های خودکارسازی این فرآیند به بهترین شکل ممکن است. در این نسخه ، اپراتورها و فیلترهای جدید ، پشتیبانی از Actor Components ، تجربه کاربر پیشرفته و موارد دیگر نیز اضافه شده است.

Extending reality

در حال حاضر ایجاد محتوای XR (VR ، AR و MR) در Unreal Engine با پشتیبانی آماده تولید از چارچوب OpenXR ، استاندارد چند شرکتی برای توسعه XR ، آسان تر است.افزونه OpenXR ، که به شما امکان می دهد چندین دستگاه XR را با یک API یکسان هدف قرار دهید ، اکنون از ویژگی های اضافی – از جمله Stereo Layers ،Splash Screens ،querying Playspace bounds و motion controller visualization – و افزونه های افزودنی از Marketplace پشتیبانی می کند. شما می توانید بدون تکیه بر نسخه های موتور ، قابلیت هایی را به OpenXR اضافه کنید.همچنین الگوهای VR و AR را مجدداً طراحی شده تا ویژگی های داخلی بیشتر و راه اندازی آسان تر ارائه شود و راهی سریعتر برای شروع پروژه های خود داشته باشید.

 

 

انتشار از رسانه  جهان معماری

پست های مشابه

ورکشاپ انتقال تجربه: تجربه معماری معاصر از ایران تا چین

برای رفتن به صفحه این پست روی دکمه زیر کلیک کنید
مشاهده پست

ورکشاپ انتقال تجربه: اتحاد برای نجات بافت تاریخی

برای رفتن به صفحه این پست روی دکمه زیر کلیک کنید
مشاهده پست

ورکشاپ انتقال تجربه: فرایند مداخله، غیاب تدریجی ماده

برای رفتن به صفحه این پست روی دکمه زیر کلیک کنید
مشاهده پست

نظرات پست

یک دیدگاه بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

” تمامی حقوق مادی و معنوی محتوا متعلق به پایگاه خبری جهان معماری می باشد “