گروه V-Ray 5 ، Chaos را برای Unreal منتشر می کند

پوستر

گروه V-Ray 5 ، Chaos را برای Unreal منتشر می کند ، یک به روز رسانی جدید برای افزونه رندر آن که برای وارد کردن صحنه های bake lighting ، V-Ray  و ارائه تصاویر و انیمیشن های رندر شده با ray-traced در Unreal Engine طراحی شده است.در حال حاضر ، مجموعه ویژگی های V-Ray 5 برای معماران و طراحان قابل دسترس است ، از جمله منعطف ترین مجموعه ابزار light baking که در حال حاضر برای Unreal Engine 4 در دسترس است.

فیلیپ میلر ، نایب رئیس مدیریت محصول در Chaos ، می گوید: “V-Ray for Unreal در بین آرتیست هایی که نیاز به بالاترین کیفیت light baking برای تولید پروژه های مجازی real-time و پروژه های تجسم پیشرفته خود دارند ، بسیار محبوب شده است.” “V-Ray 5 for Unreal این فرآیند را حتی ساده تر می کند ، کنترل سفارشی بر روی فرایند bake باز می کند ، در حالی که زمان رندر در هر زمان که از رندر شبکه یا Chaos Cloud استفاده می کندرا بطور همزمان کاهش می دهد.”

کاتالوگ

Light Baking : سرعت بیشتر ، کنترل بیشتر

V-Ray 5 سطح جدیدی از کنترل بر light baking را ارائه می دهد و تنظیمات پیش فرض تولید را با قابلیت سفارشی سازی کامل تنظیمات رندر افزایش می دهد. کاربران اکنون می توانند میزان global illumination, sampling و noise levels را به خوبی تنظیم کنند.

آرتیست های unreal نیز می توانند با توزیع رندر آنها در چندین دستگاه و یا استفاده از تمام قدرت CPU موجود و سخت افزار lightmap ، GPU NVIDIA هایی با کیفیت بسیار بیشتری را ارائه دهند. یک پیوند مستقیم به Chaos Cloud نیز برای رندر آسان بر اساس تقاضا و ایجاد حداکثر 100 lightmap به طور همزمان ایجاد شده است.

Post Processing

با دسترسی جدید به ویژگی های برتر V-Ray 5 ، آرتیست ها می توانند از مزایای طراحی مجدد Frame Buffer با کنترل های پس از پردازش داخلی استفاده کنند. طراحان اکنون می توانند تصحیح رنگ را انجام دهند ، عناصر رندر را با هم ترکیب کرده و بدون استفاده از یک برنامه ویرایش تصویر دیگر ، ویرایش های نهایی را انجام دهند ، و حتی بدست آوردن ظاهر کامل و مستقیم از رندر حتی آسان تر است.

کاتالوگ

سایر ویژگی های جدید شامل:

Coat Layer – یک Coat Layer جدید به متریال های V-Ray اضافه شده است تا نمای واقعی تری از پوشش های بازتابنده مانند فلز روکش دار و چوب لاک دار ایجاد شود.

Pivot Points بهبود یافته – هنگامی که آبجکت ها را از Unreal به V-Ray وارد می کنید ، نقاط محوری آنها بدون تغییر باقی می ماند.

اکسپورت انتخاب شده به V-Ray Scene – آرتیست ها اکنون می توانند گروهی از آبجکت ها را در صحنه UE خود انتخاب کرده و آنها را به عنوان یک فایل به صحنه V-Ray وارد کرده و assets را به سایر برنامه های V-Ray منتقل کنند.

Intel Open Image Denoise – برای کاربران فاقد کارت گرافیک Intel Open Image Denoise ، NVIDIA می تواند از CPU (های) شما برای کاهش نویز در هنگام رندر استفاده کند.

Blue Noise Sampling – تصاویری تمیزتر با همان تعداد نمونه ارائه می دهد ، که به ویژه هنگام ایجاد افکت motion blur و depth of field مفید است.

V-Ray 5 – Initial Out-of-Core Support پشتیبانی اولیه از نمایش صحنه های بزرگتر از حافظه GPU را اضافه می کند.

کاتالوگ

 

انتشار از رسانه  جهان معماری

پست های مشابه

نشست با عنوان «درباره ی جنریتیو دیزاین»

برای رفتن به صفحه این پست روی دکمه زیر کلیک کنید
مشاهده پست

ورکشاپ انتقال تجربه: معماری موقت تعاملی (پاویون و اینستالیشن)

برای رفتن به صفحه این پست روی دکمه زیر کلیک کنید
مشاهده پست

فاز اول سنگ‌ فرش شهر تاریخی سراب کلان ایلام و منطقه نمونه گردشگری

برای رفتن به صفحه این پست روی دکمه زیر کلیک کنید
مشاهده پست

نظرات پست

یک دیدگاه بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

” تمامی حقوق مادی و معنوی محتوا متعلق به پایگاه خبری جهان معماری می باشد “