بروزرسانی بزرگ فتوشاپ همراه با انتخاب هوش مصنوعی و فیلترهای عصبی

پوستر

Adobe یک ویژگی بزرگ را برای فتوشاپ در سراسر پلتفرم‌ها معرفی کرده است شامل پیشرفت‌ها در برنامه اصلی دسکتاپ تا قابلیت‌های جدید در به واسطه هوش مصنوعی برنامه Photoshop Express گوشی هوشمند و برنامه مبتنی بر مرورگر Chrome و Edge می‌شود.

به‌روزرسانی دسکتاپ فتوشاپ

Adobe با استفاده از مدل‌های هوش مصنوعی Sensei، ابزار انتخاب شی را در فتوشاپ به‌طور چشمگیری بهبود بخشیده است. کاربران به سادگی می‌توانند روی اشیایی که می‌خواهند برجسته کنند حرکت کرده و با یک کلیک آن را انتخاب کنند. این ابزار می‌تواند اکثر اشیاء را در یک تصویر تشخیص دهد، اما Adobe اذعان می‌کند که هنوز قادر به تشخیص همه چیز نیست. اگر اشیایی شناسایی نشدند یا فقط به طور جزئی شناسایی شدند، کاربران می‌توانند برای پاک کردن انتخاب، روی هر یک از مناطق انتخاب‌نشده کلیک کرده و آن را بکشند.

یکی دیگر از ابزارهای صرفه جویی در زمان، یک آیتم منوی جدید است که از هوشمندی ابزار Object Selection بهره می‌برد. کاربران می‌توانند یک لایه را انتخاب کرده و روی «Mask All Objects» کلیک کنند تا به سرعت برای تمام اشیایی که به طور خودکار در یک لایه شناسایی می شوند، ماسک ایجاد کنند.

تب فیلترهای عصبی که سال گذشته معرفی شد نیز با فیلترهای هنری و ترمیمی جدید غیرمخرب بهبود یافته است. از سوی دیگر مفهومی از فیلترهای “بتا” به همراه ابزارهای بازخوردی جدید برای بهبود دقت و نتیجه فیلترها اضافه شده است.

کاتالوگ

سه فیلتر بتا جدید عبارتند از فیلتر “Landscape Mixer” که به کاربران اجازه می‌دهد تا صحنه‌های کاملاً جدیدی را با ترکیب هر دو تصویر منظره با هم ایجاد کنند، فیلتر “Color Transfer” که امکان استفاده از تصویر مرجع را برای انتقال رنگ به تصویر اصلی و فیلتر “Harmonization” که به ایجاد کامپوزیت‌های واقعی با تنظیم هوشمندانه رنگ و درخشندگی کمک می‌کند.

بهبودهای دیگر در بخش فیلترهای عصبی شامل یک “Depth Blur Filter” پیشرفته است که اکنون اجازه می‌دهد تا پس زمینه تار طبیعی ایجاد شود.

فتوشاپ در iPad

یکی از درخواست‌های اصلی فتوشاپ در iPad اجرا شده است و کاربران اکنون می‌توانند عکس‌های خام را از آیفون 12 و آیفون 13 پرو یا از دوربین‌های دیجیتال وارد و تنظیم کنند. Photoshop در iPad اکنون از هر فایل خام که ACR در حال حاضر پشتیبانی می‌کند پشتیبانی خواهد کرد.

کاتالوگ

به‌روزرسانی نرم‌افزاری جدید همچنین به Smart Objectها اجازه می‌دهد تا به لایه‌ها تبدیل شوند و تبدیل‌ها و فیلترهای غیرمخرب باقی بمانند و از سوی دیگر اشیاء هوشمند در iPad دارای همان ویژگی‌هایی هستند که در Photoshop روی دسکتاپ ارائه شده است.

یکی دیگر از ابزارهای بسیار درخواستی Dodge and Burn است که مستقیماً از فتوشاپ دسکتاپ با تمام گزینه‌های موجود در آن به آیپد می‌آید و مستقیماً روی پیکسل‌ها کار می‌کند. در نهایت، درست مانند فتوشاپ دسکتاپ، نسخه iPad نیز به اشتراک گذاری سریع طراحی با همکاران برای مشاهده و ارائه بازخورد کمک می‌‌کند.

 

 

 

منبع:dfmrendering.com

بازنشر: رسانه جهان معماری

 

پست های مشابه

دوازدهمین دوره جایزه آرکیتایزر

برای رفتن به صفحه این پست روی دکمه زیر کلیک کنید
مشاهده پست

همایش ملی |میراث معماری معاصر ایران|

برای رفتن به صفحه این پست روی دکمه زیر کلیک کنید
مشاهده پست

طرح پیشنهادی حائل مجموعه تئاترشهر

برای رفتن به صفحه این پست روی دکمه زیر کلیک کنید
مشاهده پست

نظرات پست

یک دیدگاه بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

” تمامی حقوق مادی و معنوی محتوا متعلق به پایگاه خبری جهان معماری می باشد “