لوگو رسانه جهان معماری

فعال‌سازی مجدد «کمیسیون بانوان» در سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور

فعال‌سازی مجدد «کمیسیون بانوان» در سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور از فعال‌سازی مجدد «کمیسیون بانوان» در این سازمان خبر داد.

مهندس امین مقومی، در مراسم اختتامیه رویداد ملی «مهنا» در شیراز از فعال‌سازی مجدد «کمیسیون بانوان» در این سازمان خبر داد و گفت: بیش از ۱۱۰ هزار مهندس زن در هفت رشته نظام مهندسی فعال هستند که حدود 60 درصد آنان دارای پروانه اشتغال‌اند.

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور با اشاره به اینکه این حضور، محصول توانمندی خود بانوان و بدون سهمیه‌بندی خاصی بوده است، گفت: قرار است کمیسیون بانوان در شورای مرکزی که سال‌ها غیرفعال بود، دوباره راه‌اندازی شود.

وی افزود: هدف از این کار، استفاده از ظرفیت و ویژگی‌های بانوان برای تغییر نقش سازمان نظام مهندسی از یک نهاد صرفاً فنی به نهادی «تربیتی و تمدن‌ساز» است و از بانوان مهندس خواسته شد تا با مطالبه‌گری، پیگیر تقویت حضور و معرفی توانمندی‌های خود باشند.

 

جهت دستیابی به دیگر اخبار نظام مهندسی به این بخش از سایت مراجعه کنید.

پست های مشابه

یادگاری‌ نویسی تخت جمشید پاک شد

برای رفتن به صفحه این پست روی دکمه زیر کلیک کنید
مشاهده پست

افتتاح فاز اول باغ مزار مشاهیر شیراز و آغاز مرمت عمارت مشیر

برای رفتن به صفحه این پست روی دکمه زیر کلیک کنید
مشاهده پست

نشان شهر خلاق معماری کاشان رونمایی شد

برای رفتن به صفحه این پست روی دکمه زیر کلیک کنید
مشاهده پست
نظرات پست

یک دیدگاه بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

” تمامی حقوق مادی و معنوی محتوا متعلق به پایگاه خبری جهان معماری می باشد “